Mengenal Teh sanna al-sunnah

teh sanna al sunnah

Satu Lagi Obat Herbal yang paling banyak dicari Teh Sanna,,,sangat
banyak khasiatnya dan terbukti manjur.


Fungsinya : Kempeskan perut,mengobati Kencing manis, Lemah jantung, Membersih usus kecil dan
besar, Melancar haid, Memudahkan untuk hamil (Insyaallah), Membuang
toksid dan lemak.


• Rasulullah S.A.W bersabda “Sanna dan Sanut baik untuk kalian kerana mengandungi ubat segala penyakit kecuali mati”(HR ibnu Majah)

Kalau diminum dg suplemen lain boleh ga?
Boleh, kerana fungsi teh sanna al-sunnah ialah mencuci usus. Apabila usus sudah dibersihkan, suplemen atau obat lain yang dimakan akan diserap dengan lebih baik.


Kalau saya minum teh sanna al-sunnah, apa reaksinya sist?
Teh sanna al-sunnah akan membersihkan usus kamu dan setelah 8 hingga 12 jam (tergantung ukuran
tiap2 org) kamu akan merasa ingin ke toilet. Kamu akan mengeluarkan kotoran yang telah melekat lama di usus. Setelah seminggu minum teh sanna al-sunnah,usus insyaAllah akan bersih dan boleh diminum dua hari sekali. Bagi yang beratnya berlebih perlu teruskan setiap hari sehingga tercapai berat badan yang diinginkan.


Efek sampingnya apa sist?
Teh sanna al-sunnah 100% dari daun teh sanna dan tidak mengandung bahan campuran yang
lain. Tidak ada efek samping yang diketahui dan penggunaannya telah diluluskan oleh US Pharmaceuticals dan National Institute of Health US.Walau bagaimanapun pihak kami sedang berusaha untuk mendapatkan kelulusan Kementerian Kesehatan Malaysia.Dan untuk di Indonesia kita sudah HALAL MUI.




Apakah Bisa buat kurusin badan dan kempiskankan perut buncit?
Bila minum teh sanna al-sunnah, rasa lapar akan berkurang. Jadi porsi makan kamu jg berkurang. Makan sebelum lapar dan berhenti sebelum kenyang. Insya Allah perut buncit akan hilang dan berat badan akan turun. Untuk berat badan yg berlebih, usahakan minum segelas pagi dan sore.


Bagaimana teh sanna al-sunnah dapat mengurangkan penyakit kencing manis?
Teh sanna al-sunnah akan mencuci usus dan keluarkan bahan yang tidak perlu didalam perut. Penting bagi usus kita bersih kerana bila bersih, makanan yang kita makan akan dicerna dengan baik. Oleh itu, organ organ lain dalam badan akan kurang beban kerja dan dapat menjalankan tugas membersih darah dengan sempurna. Apabila darah bersih banyak penyakit dapat dielakkan,termasuk kencing manis,jantung,pusingan haid,dan lain sebagainya.


Bagaiman teh sanna al-sunnah dapat membantu penghamilan?
Bila usus kita bersih dan lembut, ia tidak menekan rahim dan kedudukan rahim akan berada pada kedudukan yang betul. Banyak faktor lain yang terlibat dalam usaha untuk hamil dan ini salah satu faktor. Insya Allah..


Bolehkah ibu mengandung dan ibu yang menyusui minum teh sanna al-sunnah?
-Ibu mengandung tidak boleh
-Ibu menyusui boleh
-Kanak-kanak bawah 12 tahun tidak boleh
-Orang tua berumur 70 tahun ke atas tidak dianjurkan..


Informasi lebih lanjut hubungi hp 085394254666

0 Response to "Mengenal Teh sanna al-sunnah"

Posting Komentar